“Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget”
– De kunder, som kommer i butikken, er mennesker – med forskellige behov. Derfor drejer det sig om at levere en ekstraordinær indsats og tage udgangspunkt i den enkelte kunde. Udtalelsen kommer fra Torben, som er indehaver af butikken. Sammen med et engageret hold medarbejdere har han æren for, at denne Punkt 1 hører til landets absolutte elite, når det handler om tilfredse kunder, men den flotte titel kommer ikke af sig selv.
– Man må hele tiden forholde sig til tingene og opsøge de muligheder, der ligger lige til højrebenet. Det nytter altså ikke at give op på forhånd, hvis der dukker uforudsete udfordringer op.
Jeg forsøger konstant at få det bedste ud af tingene, og for mig er det vigtigt, at kunderne føler sig ekstraordinært godt behandlet, siger Torben. Han roses af alle medarbejderne for at være en god chef, som tilgodeser den enkeltes kompetencer og som er dygtig til at motivere den enkelte i teamet.